今日好遲先返學牙...= =''我七點搭十一先出門口...之後返到學校好釆冇遲入早會...真系好好釆牙../\/\"之後上中文堂派卷了..中作只有33分咋..可憐..= ='' MATHS都派左卷喇..我MATHS既中文卷有68分牙..MATHS既英文卷就11分..跟著LUNCH牙..食完飯之後..落左去打波../\/\"跟著上ECON..我得28分咋..差兩分合格..激死我喇...之後上英文堂..MISS周話得一個合格...+明話果個唔系陳明輝佢就切陳明輝條..........豬大腸..MISS周聽到之後O係度笑..哈*之後MISS話好釆+明咁講...果個合格果個同學系女仔黎咖..跟著MISS話果個系張美齡..我果陣呆左牙,,= =''我好開心牙..>V<''之後對卷LU..對對下又講下笑..就黎笑死左../\/\"講講下又放學喇..之後去練手球..今日班小朋友好乖牙..系有一個冇黎..今日最齊人..真開心..但佢地打得唔好...唉..慢慢黎..><''