| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 11 月 12 日 星期六 |
| 今日好無奈..><'' |
今日一早起左身..之後打左俾某個人..問佢出吾出去睇男子A組比賽...唉..佢地輸左了...慘慘..十二點果陣..同昇昇..煙屎..池玖..同埋某個人去左M記食野..之後去左區場打左陣波...之後等埋昇昇..跟著一齊去做班際模型../\/\''我地去返龍豐果邊搭70K返華明..車未黎果陣...有個人坐左O係條行人路度..我地以為佢系女人黎咖..因為佢帶左''BAR''..之後佢行過黎我地借三蚊..先知原來佢系男人黎咖..救命唷..男人都帶''BAR''..變態的..><''佢話佢要去粉嶺睇醫生..痴線咖..之後我地都冇理佢喇..見到佢周圍問人佰錢..但可惜冇人借俾佢..車黎喇..我地上左車之後..見到佢竟然問司機可唔可以借三蚊俾佢搭車...死白痴..司機都唔鬼理佢..去到佢屋企...有阿嬌..寶寶..同埋GAVIN..之後有六個人一齊做...我冇幾內訓左一陣覺...實在太累喇...撐不下去了...大約做到七點幾就散水了..我返到屋企要煮野俾阿妹食..之後冇幾內..昇昇同波子話過黎打波..我叫埋KIM..之後上左KIM屋企..話落去果陣..佢阿BA話唔俾牙..唉..算喇,..咁我就問佢借個排球俾我地打..之後佢話一陣拎返上黎..><"打到十一點到喇..我地話食糖水..我地先拎返個排球俾KIM..去到闔府統請..竟然話維修地台..水喉休息..簡直O哂咀喇..之後佢地話上去我屋企玩..之後..上到去..O係度玩電腦..玩到唔捨得走...佢地玩到系咁笑..我O哂囉..= =''十二點喇...佢地話走..廢事冇車喎...咁我咪送佢地落去囉..佢地叫我陪佢地去到火車站買野食..之後先返屋企..我梗系唔肯喇..一陣又要我一個女仔返黎..死都唔肯牙..><"之後佢地又叫我返屋企..哈*YEAH../\/\''返到屋企..沖涼..玩電腦玩到兩點幾....跟著訓覺囉..今日好開心牙..
|
刊登時間︰2005-11-13 05:46 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
祐 於 2005-11-14 09:05 PM 發表:
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2005-11-15 04:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|