| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 12 月 4 日 星期日 |
| 保良局慈善步行../\/\'' |
琴晚成晚冇訓到...但系今日又覺得眼訓啵...唔知點解喇..冇訓果陣..諗左好多野喇...= =''
之後五點鐘即刻起身換衫衫衫衫...果陣心情超令..哇卡..*`!!
搞掂哂所有野之後...話梅打黎...話搵唔到石嘉..死得..= =''本來話早d出..但系又搵唔到佢..
小玉又遲左起身..超無嗲..跟著照返原定時間..之後出到去時間真系岩岩好..超正..
跟著miss點名../\/\''之後又睇埋個開幕典禮...見到香港小姐..同埋香港先生[Matthew]..好令仔牙佢..完左之後即刻走人喇...之後我..慧維..小玉..ivy..話梅..阿yo..Gavin..張祐僑同埋阿哥一齊去旺中度唱KKK...去到竟然見到傻龍哥哥..一一..細佬湯哥成班人...
好似有十幾個人..超多人牙..= =''IVY同小玉唔同我地一間房牙..之後唱KKK喇...
都唱得好開心../\/\''系有D野煩緊姐..唉..*!!唱到兩點幾...
之後落左去新之城影貼紙相...雖然唔多令...但都好開心牙..最多咪下次影過..
慧維話佢要過元朗..所以佢走先喇..= =''跟著我..話梅同埋GAVIN繼續影..超開心..>V<''
四點幾走人...話梅話要返屋企...跟著同小玉佢地會合喇...
一齊去旺角火車站搭火車..之後返到去都五點幾...返到屋企冇野做..所以搵人落黎玩..
搵左以前班FD..之後七點幾返屋企煮飯俾妹妹食...八點幾訓著左O係媽咪張床度..
唔知系咪累得濟...又加上我琴晚冇訓到..= =''
|
刊登時間︰2005-12-05 04:46 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|