| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 12 月 5 日 星期一 |
| 又放一天假..哈** |
今日又放一天假喇..今日系補返琴日個假期的../\/\''琴日真系玩得好開心..
今朝一早起身..屋企得返我同媽咪兩個...弟妹佢地返學唷...之後食早餐喇..跟著又同石嘉同埋GAVIN玩MSN喇..又同其他人ICQ喇..忙碌緊,,/\/\''之後一點幾果陣...我同慧維話上去GAVIN屋企玩一陣喇..之後我地上到去都兩點幾...
上到去..玩左一陣...跟著叫M記外賣..哇卡..真系好好味..跟著又睇碟啵...又兇...但系又幾好笑既..= =''之後同左個人講話冇FD做...= =''我都唔想..系佢迫我咁做..佢欺騙了我..憎死佢..過份..·\/.
之後六點幾走人...嘩嘩嘩...頂牙..同慧維落到樓下...好大風牙..好凍牙..之後行到花都..慧維叫我陪佢買野...買完之後...話去雍盛買糖...咁我又吾趕時間返屋企..咪陪下佢囉..點知一過到去..竟然O係豐源見到BB希同埋阿艷..超冇嗲囉...兩個O係度打我PAT PAT..過份..又MET我塊面..次次都系咁...呆左囉..= =''之後唔理佢地喇..買完之後閃人...返屋企途..真系好凍牙..*`!!
返到屋企睇電視..食飯..十點幾果陣..同慧維同埋GAVIN傾左一粒鐘電話到喇../\/\''傾左唔少野..>V<''之後訓覺LU..

|
刊登時間︰2005-12-07 12:23 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|