| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 12 月 8 日 星期四 |
| happy..=] |
今日好早就起左身lu...之後食媽咪煮既早餐..好好味咖../\/\''
之後同石嘉..小玉同埋ivy一齊返學..ivy遲左好內,,不過唔緊喇..
但系都冇遲到牙..都好DDD..= =''
MATHS堂:::嘩嘩嘩...MISS教埋D野好悶牙..唔多想上堂囉...超冇嗲..= =''
小息1:::做功課,,,好多都未做..慘慘=]
VA堂::做陸運會果個場刊...MISS話可以借堂..哈../\/\''
小息2:::都系做功課喇...實在太多喇..><''
英文堂:::講果本故仔書[A Christmas Carol]..講到好悶..
搞到我超眼訓..我又唔可以訓啵..所以死頂..唉*`!!
LUNCH:::MISS周話請返上次UT最高分果幾個食飯..
我地去左食[Pizza Hut]*
好好味牙..食到好飽..返到學校仲遲左添..= =''
音樂堂:::睇碟../\/\''悶..
中文:::misss姚講書都唔可以話悶..有時上佢堂都幾好玩../\/\''
放學:::聽白海豚講座..超悶..唔想聽囉...4:30先放..瘢線..
之後返屋企喇../\/\''
打日記..玩..睇電視..>V<''
|
刊登時間︰2005-12-10 12:56 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|