今日一起身都十點幾lu..之後起身食早餐餐..真的好好味咖..哈../\/\''之後都o係度睇電視...玩電腦...之後咖喱打黎..話佢好唔開心牙..-/\-''之後我陪佢落去傾下計..講左好多野...嘻..*到左六點幾..我地各自返屋企食晚飯飯...跟著夜晚再出黎迎接中秋節來臨..我食完飯果陣...小玉黎我屋企玩左陣電腦..之後再落去景盛玩..有好多人牙..有我..小玉..ivy..咖喱..駒..王君..波子..昇昇..阿嬌..林嘉友..朗朗...彭嘉偉..mobo..歐陽..kay...祺祺....應該系咁多個喇..唔記得lu...好開心牙...我同波子系玩得最癲的...落到好大雨...都o係度追來追去..佢拎左我對拖鞋周圍走...超好笑..我系咁追著佢..追追下又打下佢...哈..*笑到我到o係地上大笑..-\/-''大約玩到十一點幾d人都開始走lu..之後得返六個人倒喇..駒哥用單車載著我..哈哈..好好玩牙..聽晚再玩過先..之後去左華明...見到嘉希..><"跟著小明果d又黎左呢度..超好笑..有個細佬...走過黎問我地知唔知邊度有得買野飲..之後我話ok呼有囉...之後佢又話冇錢..講左一陣..小玉就帶佢去買野飲..但我覺诊個細佬肯定昆水...不過算喇...今晚系迎接中秋既日子..-\/-''我返到屋企大約一點幾到喇...之後沖多次涼..冇幾內覺得累就訓著左..唔知系咪頭先同波子玩得太癲喇..= =''