今日系中秋節牙...我上午同下午都好乖女咁o係屋企做乖女...冇出街...但晚上出左去同班fd玩...有我..祺祺..婉婉..kim..小玉..kay..歐陽..彭嘉偉..kevin同埋朗朗..我地咁多個都o係景盛玩...有一班人打排..一班打籃..我一開始同祺祺同埋婉婉佢地打排...超好笑牙玩到..之後又同kevin佢地打左陣籃球...之後又見到我阿哥(曾玉龍)佢地成班人..起碼有十幾個...之後佢地好似冇咩做咁...過左大約一個鐘...籃球場關門..之後我地o係去面個空地打排,,之後我阿哥佢地玩捉迷藏...><''超好笑牙佢地...玩哂成個景盛...哈../\/\"王子旺俾我玩..本身佢話同我地班女仔話打陣排先...之後我大聲話王子旺o係度牙...佢就系咁俾好多人圍著..哈..果陣笑死我喇..>\/<''今日kim用單車載我牙...超好玩牙..之後波子佢地都黎埋..嘉兒都黎左一陣..之後我地去左華明玩...有好多人都返左家lu...我同波子..昇昇..小玉..咖喱..婉婉同埋祺祺一齊睇月亮..哈...波子仲影埋相相添牙..>\/<"之後我o係一點半返家...超開心牙今日..