今日返學lu又..文完呢個中秋..好似又想放假多個返學牙..><"返到學校..竟然遲入早會牙..屌..= =''上物理堂..好悶牙..就黎訓得著喇..兩堂都要對著個''物理佬''...上CL堂..PK..阿SIR唔俾上網牙..放LUNCH..都冇咩事發生喇..><"上MUSIC堂..笑死我牙...佢地班男仔O係度唱上海灘...笑到我死喇..哈..*之後中史..要對著MISS潘..好悶牙..-0-''