今日返學又遲入早會牙...-0-''上英文堂..好好笑牙..MISS周同我地一路講書又同我地玩下..咁就兩堂喇..不過我都聽到書牙..>\/<''上BIO..阿SIR講D野好肉酸...哈..好嘔心..放左學之後..要留堂牙..留完堂之後又要練波...教下D新人...之後仲做埋手球隊隊長...好冇嗲..-0-''練到超累..之後同石+去左M記食野..見到嘉兒..哈..之後我同石+O係M記邊講邊笑...佢講D野好好笑咖..>\/<''之後返家..