今日八點幾起左身牙...好早..仲要唔洗返學啵..之後十點幾學琴牙..學到十一點十五分..之後十二點就出去唱KKKLU..有我..石+..KINKI..GAVIN同埋阿豪..GAVIN後尾先黎..我地俾左個驚喜俾KINKI牙..佢開心到喊左出黎..嘻..*之後湯哥同埋阿董都黎左牙..之後唱到4點..KINKI..阿豪同埋GAVIN話走..之後我地行多陣先走牙...返到粉嶺..我..石+同埋湯哥去左吉野家食野..好好味牙..啜..>3<''之後我地返到去華明..跟著叫KEVIN..朗朗佢地落黎玩...佢地大約八點先落黎玩玩玩牙...有我...石+..KEVIN..朗朗..栗米同埋周一一...我地先用單車載人..我地O係雍盛玩捉迷藏...哈..超好玩牙..玩玩下..我唔知做乜..又心口痛喇..今日第二次痛喇..*希望搵日再玩喇..>\/<''十點幾先返家..>\/<''好開心牙今日...由其系捉迷藏果陣牙...哈..笑死我地..啜..