今日系星期三牙..系時侯要練波牙..每旯期最期待最其中一天牙..哈..*大約練到五點幾要走喇..因為我地手球隊有d同學參加左一個青少年手球總會既訓練班牙...我都有份牙..秉以我好早就返左屋企lu..之後食左個杯麵先出去練波牙..之後七點去到..時間岩岩好牙..我地等左好內..點知先知原來下個星期先開始牙..屌..俾人老昆牙..>/\<''之後我地去左玩玩玩牙..