今日我同石+都要上台做宣傳牙...我地要早d返學校搵阿sir..之後話咁快就早會喇..愈來愈緊張牙..好喇...總於到我地喇..我同石+都腳震牙..嗚嗚..-/\-''阿sir話我地講得唔錯咖喇..話上多幾次就好好咖喇..>\/<''