今日放左學之後...就留左o係學校一陣...五點幾就返家..之後換衫衫衫...等今晚出街街玩牙..之後落左去搵朗朗..kelvin...pkw..仲有周一一..哈*之後又見到小玉佢地...搞到我地玩唔到捉迷藏牙..嗚..早知聽晚先出喇..順便慶祝國慶節牙瑪...唉..真可惜牙...哂左個機會...之後我地去左景盛玩牙..之後十點幾我話走..石+載我走牙...哇卡卡..好開心牙.. -\/-''佢地十一點幾先走../\/\"