無無聊聊又開多個blog-333- 尋晚返完工又飲完酒...真係勁累囉.. 今日一早又要去睇車 其實係唔係真係有咁累累豬呢>"< e排煩既野開始已經變左另一樣野.....每日都好似打仗咁 究竟幾時我先可以開開心心咁樣 過度我既每一日呢? 開始慢慢認識倒好多男人原來係咁那個... 幾時先比我搵倒一個真係會珍惜我既男人阿>"<