唉..今日一關門已經知不妙...好唔開心 原來我無帶鎖匙..果時係幾咁掛著屋企著床阿 約左睇車..條友無啦啦渣架van仔黎囉...咩事先 28car明明都唔係登果架...唉~都算喇 入荃灣睇完車出返黎搵返個牌薄同埋保險 搵左n耐都搵唔倒..唉~都算喇 之後仲有搵開鎖佬幫我開返個鎖... 今年真係犯太歲丫...我要快d搵日去攝太歲先得 聽聞今天犯到應哂囉... 唔怪得知我由新年黑到e+啦...可憐~~
真係.....我想哭= =唔該