=3= 嗚嗚~~媽哇><你唔死得架!!!咩野"死咪死"呀!!!!唔準講d咁既野呀!!!!你死左咁我點呀!!!嗚嗚~~
有樣野話你知....其實我試過撞鬼.....我都呆左幾日,而家冇咩事...戈陣仲細個(13歲試架)唸番起黎...都驚驚地...戈次後,我成個禮拜係晚上都要叫呀媽陪我去hoilet....
仲有一次係我個同學....我個同學問我玩唔玩你頭先講戈樣野--碟仙. 我話咪搞...我萬一死鬼左,我d玩具呀!!新衫呀!!咁咪冇得著?!跟住我同學佢玩啦...(我親眼睇就冇問問題) 佢地玩戈陣,我都感覺到d野(佢問緊問題戈陣,我都覺得有d唔妥...d氣氛好怪,整到我打左個冷震....佢玩左冇幾耐(好似大約一個鐘到)我就走啦....出左去都好似暈暈地咁...過左幾日我發燒,請左兩日假,番黎戈陣都唔見我同學番學,我就奇怪加擔心...驚佢有d咩野事...之後又過左兩,三日之後,佢番左黎,我同其他同學都問佢點呀咁...佢變得好怪,一味話咩野咪黎搵我啦,我知錯啦....咁樣.....
so,希望唔好亂玩...