meiling6a11 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
野蠻~某粒釘的blog
入泥就要留cm
中英都得架
吾好有粗口成份-____-
玲玲中意左某人哇
好想叫佢同我玩碟仙xdd-v-
我 的 資 料

暱稱: 野﹏蠻~玲仔~
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
又輸左...
要吾要佢好呢??
camp
總結
妖~pk啦你
日 誌 分 類
全部 (69)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 69
留言總數: 105
今日人氣: 7
累積人氣: 1971
RSS Feed
2008 年 5 月 14 日  星期三   晴天
無奈

e幾日~
d人係咁係我面前提起泥生

琴日就係個tsa paper度講wilson
之後今日成炸人圍住哂又係度講佢
o哂囉
之後今日班人冇啦啦提起碟仙
搞到我好鬼死想玩
本來蟲,劉,怡同埋晴
都話陪我玩
點知
心同佢地講左d野
之後又話吾好玩
佢地係咁求我吾好
個個都話會死
我吾信囉
之後番到屋企問家姐
點知連家姐都話叫我吾好試

連牙對手20號都話吾好試
我諗住等泥生番泥戈陣再問下佢意見..
20號好似我咁
初初
佢係勁想玩的
玩完之後
佢個fd short左..
佢入左廠一個月
有休克的情況
我吾驚囉
死咪死
又吾洗死得咁辛苦
個個都話報紙賣過
玩完碟仙的人都會死

荒謬啦佢地


分類: 未分類
 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 meiling6a11 的日誌)


ada_0121 於 2008-05-18 01:41 PM 發表:
路過""]]

cmcm for you
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



心 於 2008-05-17 07:10 PM 發表:
唔係我say哂....其他人都有say
-0-屈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lizliz 於 2008-05-16 06:57 PM 發表:
=3= 嗚嗚~~媽哇><你唔死得架!!!咩野"死咪死"呀!!!!唔準講d咁既野呀!!!!你死左咁我點呀!!!嗚嗚~~
有樣野話你知....其實我試過撞鬼.....我都呆左幾日,而家冇咩事...戈陣仲細個(13歲試架)唸番起黎...都驚驚地...戈次後,我成個禮拜係晚上都要叫呀媽陪我去hoilet....
仲有一次係我個同學....我個同學問我玩唔玩你頭先講戈樣野--碟仙. 我話咪搞...我萬一死鬼左,我d玩具呀!!新衫呀!!咁咪冇得著?!跟住我同學佢玩啦...(我親眼睇就冇問問題) 佢地玩戈陣,我都感覺到d野(佢問緊問題戈陣,我都覺得有d唔妥...d氣氛好怪,整到我打左個冷震....佢玩左冇幾耐(好似大約一個鐘到)我就走啦....出左去都好似暈暈地咁...過左幾日我發燒,請左兩日假,番黎戈陣都唔見我同學番學,我就奇怪加擔心...驚佢有d咩野事...之後又過左兩,三日之後,佢番左黎,我同其他同學都問佢點呀咁...佢變得好怪,一味話咩野咪黎搵我啦,我知錯啦....咁樣.....
so,希望唔好亂玩...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]