好耐無寫日記吧-3-"((明顯地因為懶懶**
因為有好多樣想寫....不過唔知係咪因為太多啦=口="
所以唔知寫咩好;.;搞到唔想寫!!!
而今日突然發現我的日記已經有風滿塵了;口;"
以前的事已經忘了要寫什麼...."現在寫的就寫近來的!!!
星期5我同豬婷出去了;口;"之後佢約左2個朋友!!!
我地一齊唱k-口-"仲有食k 浦飛<---
一開始無人唱歌~.~"(((靜...__)))之後大家都開始唱啦^0^"
唉唷"個日出門的時候我打比呀枝同佢講我會出去;.;
之後佢叫我等埋佢放工-0-"
點知最後我都係等埋左佢放工a....陰公嘛*口*"
之後佢帶左我去海旁坐;.;佢同我講佢的事了.....
本黎諗住講一陣=.="因為見咁耐無見~!!
點知都係坐得耐左唷;.;"仲要老公差dd嬲我吧!!!
好彩呀枝搶左我電話打比佢=.=|||<---個時嚇死我了!!!
點知呀枝同佢講完就真係無事了"."
之後>x<"係時候完了!!!封咀))"哈哈"當然回家受死了!!!
仲呀;口;寶寶結婚了!!!<----給人搶走了....犯人是天天/.\"
分類: 未分類 |