| ♥♥♥ |
|
呵呵,又暑假喇:$
咁快又一年.
今日去左搵傑佬食壽司
佢條粉樣...食咁多 食死佢xdxd
之後去搵啊魚小yan果d..
小yan你打爆個頭d啊叔都吾Show你架喇xddd
夜晚去左元朗大棠BBQ.
黑媽媽,,正到喊>w<
呢幾日熱到?!!!!!!!死咁濟
我開冷氣地球就會死
但我吾開冷氣我就會熱死
omg!!!
i love u babi
|
| 發表時間:2010-07-05 08:10 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | »
|
|