認同感回來了
今日唔洗同我班小朋友上堂 有D掛住佢地!!
不過我地去左牧民中心做一個"加油站"~~我本身唔想去GA!但係認成左惠玲**所以最後都去左<<<
去之前因為自己某方面的壓力~所以呢幾日心情都比較down~連過去牧民都係自己一個''''冇同佢地一齊行==
但係因為活動的某一部分令我知道v*m*v原來我係這個團體當中都比到d野出嚟&help到佢地ge~~~咁我已經好夠la
不過重有d煩惱未解決 so未可以放低晒d情緒@@
而家只可以希望你過得冇壓力&開心D La^w^//
這樣我會因此而為你開心ga ---
|