❤' 24/10
好耐冇打啦....唔知仲會唔會有人睇到....
今日要做會員大會司儀....
我都讀左好多次架啦....自問都讀得幾熟
唉....點知有好多安排原來根本就冇同我地講
開場既時候
明明話d嘉賓係台上坐好哂先開始既
點知一個人都冇.......
都算....
我地扮冇野講落去
點知佢地上到黎又唔坐低
又要影相[[[[又唔講比我地知....]]
我都忍
頒獎既時候......
[[[佢已經開始前個分鐘先比出席既得獎人名單我地]]]
忍......
出去講話到....又突然有兩個名單冇既人出黎.....
我講:請其如兩位既成員上黎......都算ok=,=
點知.....真係差d令我發火
miss ma本身話呢part唔需要我地....
咁係後台就緊係細聲傾下計
之後聽到佢講完....baby同我就出去跳落下一part
bb講左我地要介紹侯選人
之後到我講一號個位.....點知我講左一號之後
後面miss ma就講係張xx女士出黎講財政報告先喎
之後徐徐就講番啦
我地唔係冇留心聽.......係佢本身都話前個個人講完會介紹講財政個個人
放左之後我問番kary佢都以為我講錯野.....
其實應該人人都以為我講錯野.....我做錯
唉......
我好唔開心...好失望咁做落去
到到最尾.....諗住都有茶點食下...下吓道氣
點知miss 方又話我地未做完野就去食野......
之後又話我地要落力d幫個d食完野既人掉d碟
而家你見到我地好唔盡力咩
仲有佢又話d F.1學我地先會去食個d本身預備比家長既茶點
仲有.....佢驚死楊sir唔知我地d""惡行''''"
就同楊sir講話頭先我地未做完野就走去食野
楊sir最後仲要加多句.....你地咁都唔留d野比我......
咁我呢......我頭先都淨係食左2塊cookies同1個好細既"羅"米馳咋
唉.....
又比人誤會.....又比人鬧.....
本身對今日都幾期待既我.....今日自己行番屋企既時候真係好想好想喊出聲='[
但我有能力嗎......只怕旁人既目光更令我無地自容。
不過我係堅強架........仲有神支持我呀ma
我係唔會輸既 |