' ❤最美好____曾遇上' ✖ 是你 】
meisze311
暱稱: macy姐
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最新文章
極差
試後活動
不一樣的朋友
不可一,不可再
惡化
每月文章
2010 年 5 月 12 日  星期三   晴天


惡化 分類: 未分類

❤'   12/5

今日d堂都算幾快過

除左VA[對多個歐陽3個cycle就完啦xDD]]

唉今日對住佢個感覺好差

雖然同佢都有講有笑

但係我好似比佢利用咁

一想到呢到我就再笑唔出

小息;;;三人組又係到講心事[[都係是非]]

好正;;;我覺得我地自從煮樓]]之後就咩都一齊講

都係會唔會太遲呢....就黎完啦F.3=[

真係過得咁快

唉;;唔想升f.4唔想選科唔想離開3D

不過實在不由自主

可唔可以找日唔好出聲姐....呀婆

大大聲係到講我同邊個邊個

我點解釋都無用~"~

------向前看一直走能再來一次?;;明白是我太犯賤離不開你

死亡時間:2010-05-12 06:23 PM
留下你的大粒腳印啦: [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2010 年 5 月 10 日  星期一   雨天


自作孽 分類: 未分類

❤'   10/5

今日musical

真係唔知算係失敗定成功

比一次我不負責任就好

仲擺左自己上台- -

比我地玩過既人真係要講聲sorry_

我想澄清:本故事純屬虛構

加上我唔係拍緊拖-

咪鬼再講

希望大家唔好介意比我地過啦=]

-----------------------------------------------------------------

諗到我只係你兩既煙幕就不得不自嘲

見住你地有傾有笑

都覺值得

不是個個都像你兩一樣可日日見住=]

-----------------------------------------------------------------

相反;我呢?真堪"呵"

竟比我重遇你

我明明用3年時間麻醉左個傷口

就比你那一下無情既擦過

和你身旁的一位

明白你根本無留戀於我這裡

我卻犯賤離不開

回望原來我近排愛將人與你比較

希望你不要再出現

受夠了

死亡時間:2010-05-10 10:30 PM
留下你的大粒腳印啦: [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2010 年 5 月 7 日  星期五   陰天


友情升華=] 愉快 分類: 未分類

今日一朝早就出去練musical

唉如果我唔猜輸左就唔洗咁啦

我同徐要twins

跳左好耐都唔熟

之後就走左去碧湖食野

我徐佩一齊食

食完係咁講是非

宗旨:呢頭講呢頭散

所以要

我好驚第日升左F.4冇得咁

好驚由好熟變到點頭之交

我唔想離開3D

=[

死亡時間:2010-05-09 08:04 PM
留下你的大粒腳印啦: [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2010 年 4 月 29 日  星期四   陰天


=[ 鬱悶 分類: 未分類

好耐冇打過啦

打番都只因個topic....想發泄下而已

都唔係第1次比人話

但係今次感覺真係勁差

我想我真係要澄清一下

我而家真係冇中2任何人

我既100%已遇見過

但係我既機會率係;; P(再見番佢)=0

佢係我唯一見過既100%,再無任何人能有過50%上

no one can replace his place in my heart

sad because of them all;;;smile just because of u=]

多謝你地部我;;;你地先係我既真心fd;;

部我傾左咁耐=]

死亡時間:2010-04-29 05:19 PM
留下你的大粒腳印啦: [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2009 年 10 月 24 日  星期六   晴天


強顏歡笑....我還可以嗎?!;;;大聲痛哭....我有能力嗎?! 不屑 分類: 未分類

❤'  24/10

 

好耐冇打啦....唔知仲會唔會有人睇到....

 

今日要做會員大會司儀....

我都讀左好多次架啦....自問都讀得幾熟

唉....點知有好多安排原來根本就冇同我地講

開場既時候

明明話d嘉賓係台上坐好哂先開始既

點知一個人都冇.......

都算....

我地扮冇野講落去

點知佢地上到黎又唔坐低

又要影相[[[[又唔講比我地知....]]

我都忍

頒獎既時候......

[[[佢已經開始前個分鐘先比出席既得獎人名單我地]]]

忍......

出去講話到....又突然有兩個名單冇既人出黎.....

我講:請其如兩位既成員上黎......都算ok=,=

點知.....真係差d令我發火

miss ma本身話呢part唔需要我地....

咁係後台就緊係細聲傾下計

之後聽到佢講完....baby同我就出去跳落下一part

bb講左我地要介紹侯選人

之後到我講一號個位.....點知我講左一號之後

後面miss ma就講係張xx女士出黎講財政報告先喎

之後徐徐就講番啦

我地唔係冇留心聽.......係佢本身都話前個個人講完會介紹講財政個個人

放左之後我問番kary佢都以為我講錯野.....

其實應該人人都以為我講錯野.....我做錯

唉......

我好唔開心...好失望咁做落去

到到最尾.....諗住都有茶點食下...下吓道氣

點知miss 方又話我地未做完野就去食野......

之後又話我地要落力d幫個d食完野既人掉d碟

而家你見到我地好唔盡力咩

仲有佢又話d F.1學我地先會去食個d本身預備比家長既茶點

仲有.....佢驚死楊sir唔知我地d""惡行''''"

就同楊sir講話頭先我地未做完野就走去食野

楊sir最後仲要加多句.....你地咁都唔留d野比我......

咁我呢......我頭先都淨係食左2塊cookies同1個好細既"羅"米馳咋

唉.....

又比人誤會.....又比人鬧.....

本身對今日都幾期待既我.....今日自己行番屋企既時候真係好想好想喊出聲='[

但我有能力嗎......只怕旁人既目光更令我無地自容。

不過我係堅強架........仲有神支持我呀ma

我係唔會輸既

死亡時間:2009-10-24 05:46 PM
留下你的大粒腳印啦: [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]