今日番學...最後一日"
入到4b=3=..開心...既都
但係!!!!!...修電腦????
大煲囉!!!....他媽的''
不停走搵miss問"...可唔可以換"
入hall"....要除冷3 = =!!!!!!!!
冇著底3....好在冇俾人捉=3=!
___________________________
朱,happy 同我出元朗修手機=3=!!!
中途好好笑= =!
食野"..飲野"
書局=3=!!呵呵..好玩好玩
____________________________
又要放二日!....
我痴線啦=3=!!
____________________________
番到去...煲粥....
累"
休息"~呵
_____________________________