| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 11 月 9 日 星期三 |
 | |
| |
今日到我地上台領唱校歌啦~今日lunch個陣去左練~點知呀山係度搞搞陣wo~so排唔到~之後我地3點去左音樂室練~mpk睇住我地練先練到炸~如果唔係都練唔到呀~之後去到禮堂我地去左後台准比個陣~我地係度玩~我玩到甩左隻鞋=.=""'..........跟住miss吳望住我呀.........等多一陣~我地就要出去領唱啦~唱唱下呀彤係度撞我~呀彤撞完之後肥陽又係度撞我wo~不過都唱得好好呀~去完週會番到課室miss吳讚我地唱得好好呀~^^........miss紀都有讚我地呀~miss吳話呢兩個月黎都做得幾好wo~午間宣佈個陣~話我地2d有七十幾張單呀~多過其他班呀~好開心呀~^^
|
| 刊登時間︰2005-11-09 05:46 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|