| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2006 年 1 月 26 日 星期四  |
| 學校...旅行 |
分類: 未分類 |
琴日係學校一年一度既旅行,我地F.2既目的地係-石澳海灘
朝頭早7點幾就同Pancake,黎黎,名仔同呀Ken吃早餐,跟住我同pancake,黎黎返學校先..
8點幾集合and上車,車程成個幾鐘頭!唉~
跟住到左海灘,我地搵左個位,就開始食野....
食完野之係,我地見到人地玩水槍,所以一人買左一個
跟住仲同d男仔玩互射,我地仲比d男仔圍住黎射
,玩度癲哂(仲蝕底哂添~
)
最後成身濕呀又凍喎,真係唔玩好過玩!....
最後玩到成5點幾先搭車,勁累呀~

宜家仲腰酸背痛緊呀~打住咁多先啦~掰掰~
|
2006 年 1 月 9 日 星期一  |
| 媽咪生日~ |
分類: 未分類 |
琴日係我呀媽既大日子~
佢生日呀~(舊曆果隻)首先12點去喝茶,點先到左2點都冇位,所以去左"和民"食日本野!
跟住家姐提意去唱k,就去左九龍城度唱,唱到8點去左"黃珍珍"食泰國,搞到11點幾先返,
本來都幾開心,但係返到屋企仲要溫書~救命!
就係咁就過左一日and今日份世史唔識呀~

唔打la~掰掰~(p.s.唱k果度又變左我家姐既演唱會la~) |
2006 年 1 月 2 日 星期一  |
| 31號... |
分類: 未分類 |
sorry~咁耐冇打日記!
今日冇咩做,係屋企溫書(比人逼)
聽日返學la~
勁唔想(我估冇人想掛?!)
不過lee假期都幾開心,好似31號咁:
果日我同老婆,Pancake,黎黎,名仔,Ken,KFC......總共有十三個人去左睇"哈利波特"(第一次同KFC個班去玩!有少少驚,因為唔係好熟)
睇完之後我返左屋企食飯,跟住又返出黎同佢地影貼紙相,不過個時我勁熱and有少少頭痛
因為我係屋企飲左杯紅酒...哈哈~
跟住又去左中央公園倒數(第一次同d Fd倒數咋~)勁開心!
好啦!打住咁多~掰掰!
|
2005 年 12 月 27 日 星期二  |
| 第一次... |
分類: 未分類 |
我今次係第一次開日記
都算係新手,哈哈~
不過有咩整得唔好,請原諒!
打住咁多先,掰掰~
(p.s.睇完之後,記得留言) |
|