琴日見到你...”今日都見到你--今日見左你2次∼我中2個位入鳴遠呀><好開心”仲以為你會入寶覺tim∼而顏姐姐個妹都入左鳴遠-3-好驚俾佢呀妹知tim--凸好煩呀"""我唔知自己想點-3-我既不安係因為我想知你係咪中2佢呀!個日呀lam同我講"呀峰同左呀lam講”我中2你,不過唔係個種中2..."呀lam聽到dd都驚到走左”搞到e家唔知點咁囉∼我好想同你講”你係咪中2呀lam?唔係友情個種中2?我真係好想知"""但係我冇勇氣講*我好似唔信你咁-3-我唔知自己想點lo!
講下今日見到呀峰d野先...
今日1齊玩,都幾開心><但係玩玩下,你就同呀lam玩,又同我玩..搶左lam既橡根,根住我借條俾呀lam-3-自己披頭散髮咁-3-根住就搶埋我借俾佢既橡根-3-又攞波[[足球]]黎擲我地..我好驚..becox我有陰影∼食過波餅-3-根住佢地追逐囉..佢係咁扯我隻腳-3-又打我-3-死臭峰..我會詛咒你..怨恨你..討厭你--凸<<口頭禪來的..."我地...很無聊的吧!?雖然..我1有事佢都幫我..但係..我都好不安嫁!佢係我個fd黎嫁∼雖然呀lam唔中2佢..但係你中2佢搞到我唔知點咁..我好唔開心呀”唉..咩都唔想知..呀峰話佢自己呀媽死左..佢老豆係黑社會wo..我就唔知啦..
今日有人俾人嘈..俾人嘈個個係曹c茵..嘈佢班人我都識..都ok fd嫁∼佢地嘈佢個陣..呀曹c茵俾人摑左幾巴..我仲係睇到tim∼仲話我係佢地既契妹呀--我仲幫佢地買野食..
仲有呢..c ying、呀lam、嘉茵、嘉儀、嘉琪、曉琳都話我令女..-3-反而我覺得呀lam同c ying好令呀!佢地話我有酒粒同玩個時塊面紅卜卜好得意...唉..呀lam同c ying好令女呀,好想有佢地好令就好。
i love u”
i miss u”
呀峰∼
理想情人
穿上洋裝看著手錶 時間快到心碰碰的跳
和你的第一次約會來臨了
金色的陽光灑滿人行道 換了新唇膏把頭髮弄好
要你看到我的好
*喜歡看你走路充滿自信 說話時候你的專注眼神
溫柔的表情笑容裡的天真
我相信 找不到有比你更好的人 你心裡理想情人是幾分 是否也會有我的份
**好想知道你的100分 會給怎樣的人
親愛的你不要再陌生 增加我戲份
我想問 親愛的你把感情升等 朋友變成情人
可不可以 告訴我標準 不要讓我一直等** *
repeat*
聽著那時間滴答的走 對街的你在點頭
好像一個夢 漸漸 走到我前頭
repeat**
左邊
總是 忍不住寂寞掉下眼淚 你才會給安慰
擔心 短暫的晴天隨時都可能 被陰霾收回
等待 有機會最壞也最甜美 我樂觀卻疲憊
因為 太怕失去你所以連快樂裡 都裝滿傷悲
*你不曾發覺 你總是用右手牽著我 但是心卻跳動在左邊 你和我之間的遙遠 永遠隔著親切 愛少的可憐
伸出右手 想陪著你向前走 感受 你愛我的心跳在左邊
那麼深深愛你的我 相信你會了解(你一定 看得見)*
總在 埋怨過你的 冷漠之後 又急著說抱歉
彷彿 向疏遠的你乞求一點體諒 都是我不對
結果 有可能最美也最可悲 我做好了準備
也許 太自由的你 心裡面那個家誰也不能回
REPEAT*
我一直相信 總有一天
你會用左手 牽著我走向明天
未來很遙遠 卻會實現
心在同一邊就能夠聽見 你說的那句 我愛你
REPEAT(*)
可愛
咖啡已經 溫熱不再 靜靜在一旁發呆
連風也停留窗外 等待
#電話也已經喧鬧不在 靜靜在一旁無奈
時鐘也不知怎麼 停下來
期待 突然醒來 有你 溫暖依賴(有愛 可以依賴)
只是愛與不愛在徘徊 搖擺#
*我想你明白 可能不是愛 我想你只想找個替代
你都說自己並沒有那麼可愛
我想你明白 這並不是愛 我想你忘了什麼是愛
我不過是可愛 卻還不夠被愛*
REPEAT(#)**
找不到
呼吸 你走過的壓抑味道
微笑 如何用眼淚讓情緒退燒
我就好像是被主人丟棄的流浪貓
躲在暗牆角 不停的喵
寂寞叫啊叫 飄啊飄 咆哮
風箏 像斷了線的飛翔羽毛
幸福 只在飛過的時候偷偷的瞧
#用我溫熱的體溫治療你冰冷手腳
淡淡的幸福 隱約的笑
所謂愛得好 不過是個脆弱的氣泡#
*我 找不到 你形容的那種驕傲
愛 找不到 世界變得又冷又吵
你 找不到 當我們擁抱那種心跳
找不到 那些美好*
REPEAT#*
熬不完的黑夜 還盲目的許願
天亮了 你回到身邊
REPEAT*
|