melody2003
暱稱: melody
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
同best fd 去迪士尼
MIMI MUM'S BOLG
sorry
~8~
我的FEELING

日誌分類
全部 (36)
SCHOOL (6)
mimi龔永芯頭條 (9)
2008 summer (1)
未分類 (20)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
尚無任何連結

日誌統計
文章總數: 36
留言總數: 60
今日人氣: 0
累積人氣: 1142

站內搜尋
RSS Feed

2008 年 5 月 9 日  星期五   晴天


DAY1(5月5日) 鬱悶 分類: SCHOOL

12門徒上到1F CALASSROOM 交WS,見到有人抄我,ESTHER.L &ESTHER.K,未TAKE 番自己個FILE∼∼

咁未話比MISS LEUNG 知囉,佢話過唔比∼∼

D同學知道後(可能比MISS 記咗野),話我地4個(正義佬),THEN TAKE RACHEL 個FILE∼∼

明明佢地唔好,又話我地報串,咁唔報串MISS 知道ONLY會多4個人罰!!

唉∼∼∼

NOW 最後呀SIR 叫ALL 同學WRITE 經過,知道我地報WHO 名,呀SIR走後又話我地,真係 好衰囉∼∼

咁既野都做得出,真係要小心自己D野啦!






訪客留言 (返回 melody2003 的日誌)


connie t 於 2008-05-13 07:22 PM 發表:
算啦
過左就算啦
大家都唔想日日咁講lee件事
雖然我唔知咩事,但平息咗佢LA
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



傻ka!晴 於 2008-05-12 07:09 PM 發表:
唔好意思,,,,
俾人抄功課就要話俾老師知,,,,
咁喱間學校大把啦
你已經係f0rm 1 仲成個細路咁
咩都話俾老師知
咁老師咪好唔得閒
有d野係要自己解決=v=
鬼唔知老師話過唔俾咩,,,
有邊個老師會俾嫁
"唔俾"唔代表你要報串囉!!!
你又知人地攞左你個fd個file
唔俾個file自己唔見既
最憎d姓屈既人
你qooza冇野寫牙
寫埋d唔真實既野
0n9得你丫=p
咁你同老師講佢地抄功課
咁唔叫報串
咩叫報串呀
俾人罰咪俾人罰囉
罰左你會俾人踢出校咩
如果你唔報佢地罰都唔洗罰啦
你太得閒???
有時間就做好你自己本份先啦
咁得閒理人d野
咩叫咁既野都做得出
我真係想問番你
點解報串喱家野你做得出就真...
你小心自己d野喇播
擺曬係屋企咪冇人搞你d野囉
到時唔見唔好屈你呀媽!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



傻ka!晴 於 2008-05-12 07:07 PM 發表:
唔好意思,,,,
俾人扮功課就要話俾老師知,,,,
咁喱間學校大把啦
你已經係f0rm 1 介成個細路咁
咩都話俾老師知
咁老師咪好唔得閒
有d野係要自己解決=v=
鬼唔知老師話過唔俾咩,,,
有邊個老師會俾嫁
"唔俾"唔代表你要報串囉!!!
你又知人地攞左你個fd個file
唔俾個file自己唔見既
最怕d姓屈既人
你qooza冇野寫牙
寫埋d唔真實既野
0n9得你丫=p
咁你同老師講佢地抄功課
咁唔叫報串
咩叫報串呀
俾人罰咪俾人罰囉
罰左你會俾人踢出校咩
如果你唔報佢地罰都唔洗罰啦
你太得閒???
有時間就做好你自己本份先啦
咁得閒理人d野
咩叫咁既野都做得出
我真係想問番你
點解報串喱家野你做得出就真...
你小心自己d野喇播
擺曬係屋企咪冇人搞你d野囉
到時唔見唔好屈你呀媽!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



1F班既(13) 於 2008-05-12 06:52 PM 發表:
邊個衰自己心知土明
你唔明你地有咩錯
我就唔明點解LHY(老師)可以咁偏心
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



=) 於 2008-05-11 09:06 PM 發表:
個個都re,又唔見你re lokling?
驚呀?好笑!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



l0kl!nG 於 2008-05-11 08:53 PM 發表:
[[TAKE RACHEL 個FILE∼∼]]
你咩意思呀!!
邊個會攞佢個file
咩佢個file好貴嫁
我地又吾係冇錢買 做咩要攞佢個file呀!!
一定係我地攞嫁 佢自己吾見左咋
佢吾見左就話我地攞 佢想搏d咩呀
我想講我地冇攞到lo
佢吾見左一個咁既file 老師就help 佢搵
b0吾見左銀包 老師就問都冇問過lo
唉~~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wingching 於 2008-05-10 11:47 PM 發表:
55,不過比人報串個個梗係會咁架啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁未冇天理囉~
都唔知why D 同學喧,佢地 i f 比人記野(警告)係岩的
haha.....
 
Posted at 2008-05-10 11:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wingching 於 2008-05-10 11:42 PM 發表:
你d同學好衰..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

都唔知why~~
明明係我同3個冇做錯,D人話咁都我地!!冇天理呀~~
Posted at 2008-05-10 11:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]







tofumonzter@createblog.com