HAPPY BIRTHDAY TO ME=]
今朝又要TSA..最後1次喇
同影`BEAR`翁泓`芝士`SOSO一齊返..
ENG* 考WRITING+READING.. EASY=]
MATHS* 我以為係溫書+小測..點知唔係
要做卷-.- 好難`好多都唔識- -
中文* 聆聽+視訊 EASY JOB
12:30放.. 收到小學同學D電話同SMS
好開心..估唔到你地仲記得我生日x)
返左HM食LUNCH
2點幾出左去..搵TRACY同老葉
之後去左旺角唱K=]
4點幾文都黎左..
唱唱下歌..幾條友走晒出去唔知做咩
得番自己1個係度唱歌- -''
原來佢地拎個蛋糕入黎..又唱生日歌比我聽
好感動! 多謝你地呀..
SURPRISE唔只1個.. 差唔多唱完個陣阿哲黎左-V-
仲送左2隻CHIP N DALE比我=] 勁開心!
唱完就返荃灣..去左海旁HEA
玩啤牌..玩咩輸咩-.-
差唔多9:00去左食野..
之後等CARLOS黎..
成班人係條街度扮自由行..笑死!
玩到11點幾走人..
暴走荃灣- -
追巴士追到就死..
12:30返到HM
今年我過左個好開心GE生日x)
多謝你地GE SMS..你地GE電話..你地GE禮物!
THANKS ALL=]
|