今朝同BEAR`SOSO佢地一齊返學..
返到去早讀..但冇睇書- -
COZ胃痛.. SO趴左係度
V.A X2* 教裝置藝術..
淨係聽MISS講野..又唔洗點畫野
INSTALLATION ART好正..
D藝術家可以將平時唔起眼`冇咩用GE野變成1D好有意義GE野-V-
嘻`I LIKE IT=]
MATHS X2* 教三角比.. 再次不在狀態-.-
比SOSO彈橡筋! 超痛囉..
彈左個倒轉左GE 「S」比我-___-
ENG X2* 今日上DRAMA
冇做過野! 只係係度玩-V-
完全係HEA足2堂! MISS今日好似好不爽- -
係咁鬧人{仲要係拎住支咪個隻- -}
企係佢隔離個JACQUELINE真係有D慘..
LUNCH`肥婆*何財*智者打交..xD
3年黎第1次..笑死!
普通話* 依然對住MISS講:: MISS你好索呀..又著新衫呀?
MISS聽到E句野應該覺得好開心=P
又睇[不能說的秘密]..好睇=)
中文* 做TSA練習..超悶!
放學`同翁泓' 影' SOSO過左沙田
好記得翁泓個PINKAPPLE-3-
陪影買完袋又陪SOSO`翁泓去睇車=]
差唔多6:00返到HM
之後又再睇多次醫生..又要打針喇T^T
很辛苦呢/___\
|