今朝9點幾比細孖個SMS嘈醒左-_-
之後再訓多陣..訓到差唔多12:00起身..
睇TV' 食LUNCH
之後沖涼準備出去..
3:00返到YMCA開會
再一次唔齊人- -! {義想TEEN開..搵次返齊得唔得嫁?!}
今次開會算傾左好多野嫁喇..OK認真的說-_-
改名先笑到肚痛! 真係好鬼正-V-''
開到5:00完
留左係YM度玩PAIR牌..
玩到6:30走人..同老葉`文去左網吧打機 {老葉請-3-}
打到9點幾去左愉景新城間EURO GO GO食野=]
都係老葉請..3個人食左$98- - {老葉好豪耶-V-}
食到10點幾走人..慢慢行去搭車
11:30返到HM
|