今朝同SOSO' BEAR個D一齊返學..
今日係第2日統測
考ECON+ENG..
第1科考ECON`
琴日冇乜點溫書都答到..好彩咋~都算係OK EASY的=]
之後考ENG* 超EASY!
30 MINS就KO左-V-
11:20放學..
一行12人去左M記食野..
之後過左美林個邊睇住佢地煲-.-
搞到成身都好臭-_-
比KAI DUCK`SOSO`細孖整-口-''
佢地將我隻左手當係毛巾咁扭!( X3的說/ \ ) 勁痛囉唔該T^T
1點幾走人..好攰!
2:00返到HM
同SOSO傾左陣電話`聽左陣歌..
3:30開始溫書
溫到8點幾先停低= = 連續溫左5個幾鐘..好耐都未試過咁堅持!
之後沖涼..睇TV=]
THAT'S IT
我懷念的- 孫燕姿
我問為什麼 那女孩傳簡訊給我
而你為什麼 不解釋低著頭沉默
該相信你很愛我 不願意敷衍我
還是明白你已不想 回首
#想問為什麼 我不再是你的快樂
可是為什麼 卻苦笑說我都懂了
自尊常常將人拖著 把愛都走曲折
假裝了解是怕真相太赤裸裸
狼狽比失去難受
*我懷念的 是無話不說
我懷念的 是一起作夢
我懷念的 是爭吵以後
還是想要愛你的衝動
我記得那年生日 也記得那一首歌
記得那年星空 最近的右手
在那的胸口 誰記得 (誰忘了)*
REPEAT#*
我懷念的 是無言感動
我懷念的 是絕對炙熱
我懷念的 是你很激動求我原諒
抱著我的痛
我記得你在背後 我記得
我顫抖著 記錄感覺相擁
最美的煙火 最沉的相擁
誰愛的太脆弱 誰過頭愛了
誰要走我的心誰忘了那就是承諾
誰自故自走 誰忘了相處過
誰讓愛變沉重 誰忘了要給你溫柔
(我懷念的 )
我還有想要愛你的衝動
我記得那年生日 也記得那一首歌
記得那片星空 最緊的右手 最暖的胸口
我放手 我讓座 假灑脫
誰懂我多麼不捨得
太愛了 所以我 沒有哭 沒有說
|