琴晚睇TV睇到3:00先訓..
D戲笑到我唔知點咁..xDD
今朝訓到2:30先識醒 變左做豬- -''
起左身..食LUNCH
之後睇TV--賀歲盃.. 估唔到我會睇上半場囉-.-
真係對足球冇咩興趣..但唔知點解會睇左咁耐= =
睇到4點幾就開電腦..睇惡吻2
睇完又睇番TV+傾電話..
日日放假都係咁過..真無聊!
唉..D功課完全冇掂過! 返學個陣都唔知點死= =
夜晚..心血來潮學煮飯-V-
食完飯就傾電話..聽歌
之後沖涼' MSN
THAT'S IT