今日自己1個返學..又諗左好多野- -
返到去集隊..聽完一輪廢話就上課室
SOSO調左位..坐我隔離=)
對佢對我都好GE-V- 起碼佢又會聽下書..我又唔洗變自閉=P
ENG..DICTATION
MATHS..好多人冇交HW 所以MISS用左半堂訓話= =
之後就教點樣用計數機-口-''
I.S X2..MISS LAW冇返 長今代堂=] 做EXP. +教書 {教得不錯的說-3-}
中文X2..做習作` 之後測驗-.- 完全係亂做- -''
LUNCH..留左係課室度睇TV
通識..牙SIR話見到我地班有個女仔夜晚出MK行= =
點知原來係RAINBOW @V@ 不過都好正常姐..唔明牙SIR做咩拎黎講-0-''
歷史..上E堂依然係最開心的-3-
放學..'' 同NICHOLE一齊上ELITE CLASS
放左就搵SOSO=]
係老地方HEA到6:00走人..
6點幾返到HM
夜晚睇律政新人王II- 大結局..
最後個度超SWEET=3= 總算有個HAPPY ENDING=)
講真..雖然只係做戲.. 但真係好羨慕LILY同MK!
2個人經歷左咁多野..可以係埋1齊不特止.. 仲咁SWEET TIM >3<
好幸福的說-3-''
可惜我.....!? 唉= =''

|