_____MELODY'S BL0G..*
為何好人 好到願意放開我
既是個好人 偏不給我好的結果
melody531
暱稱: MELODY*
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
12/9
11/9
10/9
9/9
8/9
文章分類
全部 (257)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 257
留言總數: 561
今日人氣: 10
累積人氣: 21198
2008 年 1 月 18 日  星期五   晴天


18/1 {補打的} 分類: 未分類

今日自己1個返學..又諗左好多野- -

返到去集隊..聽完一輪廢話就上課室

SOSO調左位..坐我隔離=)

對佢對我都好GE-V-   起碼佢又會聽下書..我又唔洗變自閉=P

ENG..DICTATION

MATHS..好多人冇交HW   所以MISS用左半堂訓話= =

之後就教點樣用計數機-口-''

I.S X2..MISS LAW冇返  長今代堂=] 做EXP. +教書 {教得不錯的說-3-}

中文X2..做習作` 之後測驗-.-   完全係亂做- -''

LUNCH..留左係課室度睇TV

通識..牙SIR話見到我地班有個女仔夜晚出MK行= = 

點知原來係RAINBOW @V@   不過都好正常姐..唔明牙SIR做咩拎黎講-0-''

歷史..上E堂依然係最開心的-3-

放學..''   同NICHOLE一齊上ELITE CLASS

放左就搵SOSO=]

係老地方HEA到6:00走人..

6點幾返到HM

夜晚睇律政新人王II- 大結局..

最後個度超SWEET=3=  總算有個HAPPY ENDING=)

講真..雖然只係做戲..  但真係好羨慕LILY同MK!

2個人經歷左咁多野..可以係埋1齊不特止..  仲咁SWEET TIM >3<

好幸福的說-3-''

可惜我.....!?   唉= =''