您已經停留了
100問 歡迎~~wellcome hi
【°×*眼淚×°]~慧
要多D留言,仲要多D入黎
&&^^
melody620
暱稱: 【°×*眼淚×°]~慧
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
時鐘bb
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
派成績表lo....
受難日~~
番小學...
PARENT' S DAY (家長...
1月30日
文章分類
全部 (103)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
可 (janethoying)
widy (widy)
黑仔 (ka_503)
卍 ~晴天娃娃~ 卍 (qooivy)
- (anna_123)
Anson~風 (anson12345)
chansuetlam (Christy66)
`田田b-) (jennifer1997)
YuMi=] (Yumi320)
Jenna : ) (jenna0105)
- `Lγη★ (lyn_mercuria)
kawaii & Rebec... (Rebecca_Li)
. (kelvin1200)
☆Janice™☆ (janice2520)
; (yuky1223)
吖lam:D:D:D (maggiechan97)
Panda Girl`!! (coco_wong)
櫻² ;D (babii_sakura)
湮♥-* (wun_story)
♥yuetyi (yi98754947)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 103
留言總數: 206
今日人氣: 3
累積人氣: 2388
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 6 月 10 日  星期三   晴天


今日係EXAM 分類: 未分類

今日係EXAM

仲係中文呀,我琴日溫左差唔多成日,好辛苦呀.不過,好彩唔係好難..仲有一科就係英文默書同聆聽,都唔算係好難,但我好驚我自己會亂左.......聽日就係英文同中作,,我馬馬啦,因為我英文唔係好好嫁,所以我好驚囉

2009 年 6 月 3 日  星期三   晴天


今日我sick啦~~ 分類: 未分類

今日我sick啦~~

我都唔知係咪唔好彩,我今日又肚痛,又頭痛,其實之前都有肚痛,但係最後都係要去睇醫生,之後食完野食,仲嘔到7彩,好好好好好好好好辛辛辛辛辛辛苦苦苦苦苦苦呀

2009 年 6 月 2 日  星期二   晴天


今日係匯演~~ 開心 分類: 未分類

今日係匯演~~

我就唔洗表演,但係我呀媽要去上台表演,所以我都係要好好好好早早早早早去到.大約5點幾要去到,但係我地都遲左小小,最終都係要搭的士去順天...去到果度,好彩仲睇到d彩排,仲睇到莊敏棋點點點點樣樣樣樣樣唱歌,.........我覺得今次最好笑係普通話話劇,因為d音樂同埋D人物做得好好笑呀

 



歌仔機


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com