| «‹ November 2021 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 17 日 星期五  |
去街街~~~  |
分類: 未分類 |
今日呀dad唔洗開工
所以我地去食sushi
好好味
但係食完之後
好好好好好..............飽呀
飽到行唔到
所以只可以間中食一次
之後,我地就行下
我買左d野
好開心呀
|
|
|
Hal0` 你被點中了 詳情請去以下link http://blog.qooza.hk/lyn_mercuria?eid=12837496
|
|
|
katie~敏棋 於 2009-04-18 09:47 AM 發表:
靚女,我唱首歌比你聽呀!!上我個靚BLOG!!㊣
|
|
|