☆
今日係匯演~~
我就唔洗表演,但係我呀媽要去上台表演,所以我都係要好好好好早早早早早去到.大約5點幾要去到,但係我地都遲左小小,最終都係要搭的士去順天...去到果度,好彩仲睇到d彩排,仲睇到莊敏棋點點點點樣樣樣樣樣唱歌,.........我覺得今次最好笑係普通話話劇,因為d音樂同埋D人物做得好好笑呀
Music Playlist at MixPod.com