| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

| 2005 年 7 月 25 日 星期一 |
 | |
|

一個字形容今日............悶~~ |
|
今日好鬼死無聊~同左我老豆玩左一陣icq~極悶
.......又打左俾大口狗~又係講埋d無聊野~~
唉~~~惦解日日都咁悶嫁~~隻marie又同隻狗反school.......
>o<~悶死我la~~
**老豆~~~唔係我親生老豆啊~~**
6點幾o個陣上左胡文x屋企~~佢dF.2 book好新下~
唉~都唔知佢惦用既~.....佢隻狗好得意嫁~~

|
|
寫野時間.....[[ 2005-07-25 03:25 PM ]]
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|

| 2005 年 7 月 24 日 星期日 |
 | |
|

悶~>o<~ |
|
e家每日都要溫中史~好可憐啊~
又無得打電話俾人wo~因為我家姐要用~無奈........
一see到d暑期功課就想死啊~
又無得出去阿婆屋企~因為無門匙~所以出唔到去~~
打左俾大口狗~講廢話~哈哈~
今日好無聊啊~又熱wo~>o<....勁慘~>u<
有無人做完功課啊~借俾我la~~

|
|
寫野時間.....[[ 2005-07-24 02:14 PM ]]
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | »
|