| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

| 2006 年 1 月 5 日 星期四 |
 | |
|

好笑...=u= |
|
一返度去就行去平時牙知o個邊la~
佢地唔認得我呀!!
之後排隊o個陣老豆話我個頭剪得ok好睇wo~
哈哈...
今日好多人都話我剪左頭髮令左wo~
keke..
小息o個陣去左2e班玩la~
林c話條屍有野問我wo~
哦..原來係問"如果你鍾意左一個人你會點做?"
=u=d問題咁白痴o既??
呵呵~
lunch個陣落去music room練歌la~
>o<我要solo wo~
仲要係對住班男聲同女聲wo~
不過都唔係好恐怖姐...>u<
=u=放學o個陣見到大哥哥la~
>o<走o個陣o係門口撞到梓浩~
咁就同佢一齊行上去la~
之後有人打俾吘
so我就唔理佢就自己行喇~
跟住佢打俾我話佢係學校~
同埋問我行到邊wo~
>u<白痴....
返到屋企就唱k同打日記...
>o<打左好多篇啊~
好勁啊我!!!
夜晚就聽鬼故la~
>o<好恐怖啊~
同大哥哥sms左一陣就訓喇!!
|
|
寫野時間.....[[ 2006-01-07 02:54 PM ]]
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |


|

| 2006 年 1 月 4 日 星期三 |
 | |
|

第一日返學~* |
|
今朝落左屋企樓下先發覺自己唔記得拎家政d飯啊~
>o<~so跑樓梯上返5樓~
>3<跑死我喇~
之後落返去樓下等車la~
無lala聽到有人話"上車"!!
原來係阿瑜泥嫁~
咁我咪上去la~
我地一路搭的一路講埋d無聊野~
返到學校就上去家政室放低d野la~
之後落返地下牙知佢地一齊企la~
俾左兩件棉花糖牙知同林c~
>u<lunch去music room練歌~
練完之後落去家政la~
=u=今次要整炒飯呀!!
but多數都係細妹炒=3=
週會完左就落hall底坐la~
見到巧儀同善媛la~
咁我咪同佢講"有炒飯食la"
跟住巧儀話佢要食wo~
咁我咪等佢lo~
之後見到'粗框'la~
佢望住我...
咁我咪好大聲咁叫佢lo~
咁佢就毛lala係度笑wo~
白痴嫁~!!
佢走個陣整我塊面ar~
想打啊~~
之後走o個陣o係門口見到大哥哥la~
咁佢問我今日話有咩俾佢wo~
我就叫佢幫我拎住盒蘋果綠先la~
咁我咪搵野俾佢la~
=u=又飲我d野..
不過算la~我都唔介意o既...
because佢係我大哥哥ma~
而且我都成日飲lpk枝水la~
>u<......
|
|
寫野時間.....[[ 2006-01-05 07:44 PM ]]
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | ... | 107 | »
|