8-12-07
今日我D Friend準備佛山表演咩喇~!超串個個就表演轉碟.......佢又話加一字馬、大字馬and拱橋!!!我同我個FD講:不自量力,我跳舞練一字馬、拱橋and大字馬都要練幾個月!!佢靜番一個月都冇,點練呀!!~之後我同我個FD問佢借黎玩,佢死都唔俾!!我都算架喇~!我大人不記小人過,點知佢講左一句我就對佢完全改觀!!(你地估下???向壞個方面諗!!!)之後我就憎死佢!!......(閱讀全文)