2-11-07
今日旅行超級悶,二、四、六年級都係去烏溪沙青年新村。個度完全冇野玩,得個羽毛球場,同成組人玩。玩完返黎食野,Many many many.......野食!!超級好食~!Yummy~~之後玩左一陣跳大繩,玩完返學校lu~!!@@