今日..派exam...^^"
我既成績ok la...-3-,,自認..xD''
又5算既..eng---->80 &end listening------->84..慘死囉...
listening爭人好多marks...幾分la..
宗教...我撞埋牆死左去好過...
5合格喎..=="..
but..有咩咁大不了...宗教咋ma..
打完..
係禁多la..