2008 年 4 月 13 日 星期日  |
"快" ~ 決水而死啦 !!! ~ /(*~*)\  |
分類: 日記 |
唔知係咪先前啲 "藥" 寫住有 ~ 輕瀉作用,
所以肚疴,又或者係 ~ "食錯嘢" 呢 ?
今日疴到行都行唔到啦 ! ! !
因為一開始食啲 "藥" 時都有輕微肚瀉,
但係點都估唔到啲 "藥" 食完之後
仲疴得甘過食緊 "藥" 嗰陣,
都唔知有冇較錯架;簡直攞命呀!
|
|
|
gina 於 2009-07-21 11:40 AM 發表:
happy birthday~
|
|
|
Aki 於 2009-07-20 11:11 PM 發表:
auntie~生日快乐!! 祝你生日快乐 祝你生日快乐 祝你生日快乐 祝你生日快乐~~^^
|
|
|
Nana 於 2009-07-20 10:34 PM 發表:
卓Auntie~生日快樂~ 祝你仔仔日日都咁孝順你~ 年年日有今日,歲歲有今朝~XD!
|
|
|
qwe998 於 2009-07-20 10:28 PM 發表:
Auntie ;] 妳真係幸福,有個咁乖既仔xd 所以我都祝妳. 生日快樂 :)!
|
|
|
vivian 於 2009-07-20 10:24 PM 發表:
生日快樂呀,antie~
|
|
|
青 於 2009-07-20 09:39 PM 發表:
auntie Hapi-Birthday@@生日快樂 !∼ 你個仔真係好有你心丫 @@
|
|
|
某夢 於 2009-07-20 09:36 PM 發表:
Auntie,生日快樂!∼
你仔仔好考順的說!^^
|
|
|
泰 於 2009-07-20 09:20 PM 發表:
Auntie,生日快樂丫~ 日日都快樂=]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|