日日都留系屋企又冇野做
好悶哇
好眼訓
好無聊
有人個bl0g令我想嘔
唔知點解,近排見到一街都係靚女,不過,係我心目中,最靚既係你
超嘔的......
d人勁衰\0/
http://www31.discus.com.hk/viewthread.php?tid=10091124&extra=page%3D9
仲有好多......(唔想sh0w)
我生氣了\0/
sh!t
最後1日番學,
有d唔捨得-3-
考試d成績跌曬-_-
入唔到t0p10
最衰都係個中史.
肥左+拖低曬
頂\0/
全班第13名......
全級57-_-
.
......(閱讀全文)