....龜龜精神,振奮人群//
melonpan
暱稱: 阿程
最新文章
2008-03-24
過云雨 =]
希望未來的sba快點成為...
WHY
每月文章
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
龜族論壇
connie
mic
my friendtest
student board
偏僻
詠詠
RSS 訂閱
RSS Feed
站內搜尋
2006 年 6 月 17 日  星期六   晴天


唉 分類: 未分類

勁低分wo d成績

咁,呢就令我諗起,有d班係有考試貼士ge,

勁勁勁爆唔公平wo,

我`考到勁勁低分wo,eng重唔合格tim

佢地呢,全.靠d貼士就同我地樣wo,重更高分tim

痴撚線


 





訪客留言 (返回 melonpan 的日誌)


琪 於 2006-06-18 10:16 AM 發表:
唔要唔要唔要你講粗口XD
其他班由上學期就係咁
佢地班GE老師印哂D問答ANS...咁樣都冇辦法
都考完喇=V=算喇
雖則我考得勁爆差...都係唔考都考完
想點JACK=V=XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

首先那句是我哥打出黎的,
不是出自我手,
 
我也知自己考得不好,不可賴人
但我很不開心啊
 
Posted at 2006-06-18 06:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



琪 於 2006-06-17 04:52 PM 發表:
你又唔可以咁講WO= =
仲有...你做咩講粗口
見到D 粗口真係好令我的眼睛受害

你講緊邊班?
就算有TIPS...你地都有問
我地都有講喇0口0'''

加上...我不見我們班的TIPS 有很多
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

A班d中文有勁多wo
勁準tim~
我自問只收到好少風
 
 
sor~我勁唔服low
sor,ar
Posted at 2006-06-17 09:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



FISHball 於 2006-06-17 11:52 AM 發表:
你講緊..我地班?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

no la
other class
Posted at 2006-06-17 09:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



FISHball 於 2006-06-17 11:52 AM 發表:
有d咁既事..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

sure~
Posted at 2006-06-17 09:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]