....龜龜精神,振奮人群//
melonpan
暱稱: 阿程
最新文章
2008-03-24
過云雨 =]
希望未來的sba快點成為...
WHY
每月文章
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
龜族論壇
connie
mic
my friendtest
student board
偏僻
詠詠
RSS 訂閱
RSS Feed
站內搜尋
2007 年 1 月 30 日  星期二   晴天


學界" 分類: 未分類

早上7:10出門去灣仔

high jump~oh my god

我都唔識jump~

雖然miss lau叫我落去玩下

but 

123m,都jump都唔過ar

媽咪ar

then,11:45走人

去hong shing食埋lunch先番學校

1:30重諗住番去同袁袁打氣tim -3-

上maths,

勁攰,so用一副死樣對住關sir

哈哈~

放學重要聽"""'生育組ge講座

咪咁無聊la

當我地87咩

)

 


 





訪客留言 (返回 melonpan 的日誌)


lcycrystal 於 2007-02-02 02:54 PM 發表:
生育講座講咩?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lcycrystal 於 2007-01-31 07:42 AM 發表:
你去左where?
唔洗返學咩?
令外,我唔當你87嫁!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

去比賽lol~
你敢~
Posted at 2007-01-31 05:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Conni3 於 2007-01-30 10:32 PM 發表:
那講座是用來搞笑的
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁我寧願佢唔好搞笑-3-
Posted at 2007-01-31 05:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]