| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 20 日 星期五  |
| HEA慣 | 分類: 未分類 |
hii,大家好,係唔係好掛住我呢!我咁耐冇打blog,只因我懶。
我哥遲d又去camp,要交$200入住費,我話:洗唔洗咁貴。佢話:佢果個係豪華團。我:車......
講回我個camp,其實挺無聊的,因為冇節目又冇電腦,so冇野做,anyway都係好開心ge,辛苦晒zoe。
最好玩都係踏單車,去睇瀑布,gd,but未去銀礦洞,好似要踏條斜路上。
係camp到,有樣野我好驚,that is沖涼,係入面極極極極..靜,出面又冇聲,then又有d好響亮ge抽水怪聲,重要有回音,嚇到我傻左+教唔到熱水,要頂凍水,下次可唔可以唔沖涼or搵人陪我沖
介紹個靚仔俾你地睇,登登....
..
我唔知佢叫咩名wo,so don't ask me.
果班男仔,只係坐係到,玩,等食,又唔幫手洗碗-3-,so我一向想做男仔!
個日ge飯菜

這要thank you winki ,annie,terry and dick,沒漏吧!
近排日日要補課,辛苦,因為想訓
聽講有人已經開始溫書,每當這時,我就好驚,因為佢地會掉下我,難道我也要開始嗎?但我唔知點好,係唔係好似考試咁?
我唔知,我唔識,救命啊,不要啊!!!
| |
|
|
fishball 於 2007-07-21 11:47 PM 發表:
|
網主回覆
你是....好的,我了解了,不用解釋,我可以接受,放心吧 Posted at 2007-07-22 11:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
妹妹仔 於 2007-07-20 10:22 PM 發表:
|
網主回覆
我THS個幾個煮的,超過!!超利害 Posted at 2007-07-25 06:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
妹妹仔 於 2007-07-20 10:18 PM 發表:
個個係靚仔?!我呸  你下次想搵邊個陪你沖ar 
|
網主回覆
我,暫決,唔沖xD Posted at 2007-07-25 06:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
alloevxe 於 2007-07-20 10:16 PM 發表:
果班男仔,只係坐係到,玩,等食,又唔幫手洗碗-3-,so我一向想做男仔!
言下之意
我不是男的嗎
XD
|
網主回覆
你是好的男仔,唔同嫁,對我黎講。
兜唔兜到呢- -v Posted at 2007-07-25 06:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|