....龜龜精神,振奮人群//
melonpan
暱稱: 阿程
最新文章
2008-03-24
過云雨 =]
希望未來的sba快點成為...
WHY
每月文章
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
龜族論壇
connie
mic
my friendtest
student board
偏僻
詠詠
RSS 訂閱
RSS Feed
站內搜尋
2007 年 7 月 20 日  星期五   晴天


HEA慣 分類: 未分類

hii,大家好,係唔係好掛住我呢!我咁耐冇打blog,只因我懶。

我哥遲d又去camp,要交$200入住費,我話:洗唔洗咁貴。佢話:佢果個係豪華團。我:車......

講回我個camp,其實挺無聊的,因為冇節目又冇電腦,so冇野做,anyway都係好開心ge,辛苦晒zoe。

最好玩都係踏單車,去睇瀑布,gd,but未去銀礦洞,好似要踏條斜路上。

係camp到,有樣野我好驚,that is沖涼,係入面極極極極..靜,出面又冇聲,then又有d好響亮ge抽水怪聲,重要有回音,嚇到我傻左+教唔到熱水,要頂凍水,下次可唔可以唔沖涼or搵人陪我沖

介紹個靚仔俾你地睇,登登....

..

我唔知佢叫咩名wo,so don't ask me.

果班男仔,只係坐係到,玩,等食,又唔幫手洗碗-3-,so我一向想做男仔!

個日ge飯菜

這要thank you winki ,annie,terry and dick,沒漏吧!

近排日日要補課,辛苦,因為想訓

聽講有人已經開始溫書,每當這時,我就好驚,因為佢地會掉下我,難道我也要開始嗎?但我唔知點好,係唔係好似考試咁?

我唔知,我唔識,救命啊,不要啊!!!


 





訪客留言 (返回 melonpan 的日誌)


fishball 於 2007-07-21 11:47 PM 發表:
我吾鍾意男仔∼∼
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你是....好的,我了解了,不用解釋,我可以接受,放心吧
Posted at 2007-07-22 11:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



妹妹仔 於 2007-07-20 10:22 PM 發表:
d送買定自己煮嫁,勁ar
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我THS個幾個煮的,超過!!超利害
Posted at 2007-07-25 06:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



妹妹仔 於 2007-07-20 10:18 PM 發表:
個個係靚仔?!我呸你下次想搵邊個陪你沖ar
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我,暫決,唔沖xD
Posted at 2007-07-25 06:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



alloevxe 於 2007-07-20 10:16 PM 發表:
果班男仔,只係坐係到,玩,等食,又唔幫手洗碗-3-,so我一向想做男仔!
 
言下之意
我不是男的嗎
XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你是好的男仔,唔同嫁,對我黎講。
兜唔兜到呢- -v
Posted at 2007-07-25 06:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]