....龜龜精神,振奮人群//
melonpan
暱稱: 阿程
最新文章
2008-03-24
過云雨 =]
希望未來的sba快點成為...
WHY
每月文章
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
龜族論壇
connie
mic
my friendtest
student board
偏僻
詠詠
RSS 訂閱
RSS Feed
站內搜尋
2007 年 7 月 27 日  星期五   晴天


好驚ar~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 分類: 未分類

岩岩先番到HOME,

去聽什麼紫荊頌10點幾完掛

食完野11點05掛

到MTR11點20掛

回家途中十分之勁好驚驚驚驚驚ar~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

驚路上冇人又驚路上太多人,變左吉(反)街,好彩不多不少,都有丁點,算正常掛

驚搭升降機冇人又驚太多人,變左吉(反)升降機,事實係冇人,都好NORMAL JA o

then是另一驚柱:拍門冇人應o.0又冇帶key,等左好耐,係咁拍,終於babaa黎開門喇~!!勁好開心,終於回到家了:我番黎喇喇喇!!

此時12點30掛左右

最後是驚沖涼,我好少咁night先沖

靜悄悄的,映得水聲特大大大

都怪自己想得太多,世上根本沒有什麼什麼,是不是的!


 





訪客留言 (返回 melonpan 的日誌)


細路女 於 2007-07-28 04:38 PM 發表:
呀!重有野未講tim,就係呢...係呢...你係唔係鐘意baba多d嫁,我覺得咋=w=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我2個都咁like
Posted at 2007-07-31 06:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



細路女 於 2007-07-28 01:30 PM 發表:
1.你曳曳啦,咁遲先返屋企小心俾人....哈哈
2.點解要拍門,點解唔"咁中"(叮噹..叮噹)個d
3.成日都驚沖涼,唔好沖ar.....笨(係唔係串左d呢,sorry)although我有時都會好驚-3-,我最驚搭elevator,哈哈
4.估唔到你咁大個都會驚沖涼,我重以為自己細個先會驚,你地咁大個唔會驚tim
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

其實我屋企ge中,壞了n年,都冇人埋,as冇需要/
我都係人,so我有野驚都好正常ja
Posted at 2007-07-31 06:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]