我今日一蕉早就上p.e堂,個MS LI不斷係道“B LI BA LA”我不知幾想!@#$%^&(錯誤:MS LI好差
個EXAM好差牙∼∼
ERP堂好想ZZZ(錯誤:P.E好累
I.S堂係道自習(錯誤:我都係ZZZ
一到午息,去找牙SIR叫牙SIR比$我(錯誤:我努努力力的$
C9堂自然無無謂謂的過∼∼∼(錯誤:DICT我唔識∼∼
今日放學俐趕去SING,留下一本問答簿(錯誤:俐唔去FIND我
明天我要約俐出去比問答簿....(錯誤:我好想KILL俐
之後,我去左7-11,同脾食嘢...(好食!!!
同脾係道老作...(錯誤:睇下你地D CM啦∼∼
我係道老作時脾同我講到“相似廣告歌對應詞”
講到<什麼的時候,我想用<YTL唔用<KHC
大脾問我WHY用YTL,我話係我的筆名,大脾估唔到(錯誤:大家估下
留多d cm啦∼
|