♥止澪。小喵'SBlOg ♥
←§止澪。小喵§→
←♥過去的殘念♥→
←♥現在的記憶♥→
←♥將來的回憶♥→
←I Am 止澪。小喵→
meme19
暱稱: ~蕉*糖~
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« September 2025 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
LS2
2012-05-06
http://inews.mingpao...
2012-04-29
LS2
文章分類
全部 (486)
未分類 (285)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 486
留言總數: 1213
今日人氣: 11
累積人氣: 6479
站內搜尋
2010 年 1 月 18 日  星期一   晴天


距離理論(我的) 分類:

距離理論

首先,在了解這理論之前.請先放下你正常的眼光...

因為就是不正常的理論...

只是我本人的見解而打出黎ge理論.

距離理論:

一個人同其他人的距離係唔同ge...

e個距離ge存在只係為左去令自己去量度一d嘢...

而量度d咩呢?

就係你自己GE嘢LA...

即係要量度D咩距離係由你話GE

不過大多數都係講有關你同一個你鍾意但係又唔敢同佢表白GE人所出現GE距離.

我所打GE距離只係一D好簡單GE嘢。。。

假設,你同一個唔識GE人GE距離係10 GE話。。。

咁。。。

你同FD ge距離係5

而你同best fd ge距離係3

你同親人ge距離係2

你同兄妹ge距離係1(如果你無就算...)

而你同你鍾意ge人...(又係另一條式LA)

如果在他的身邊出現咁你同佢ge距離係2

如果佢同你活動係同一個地方中...(例如班房),咁你同佢ge距離係1

如果佢同你傾ge話(1,2句都計...)咁你同佢ge距離係0.5

如果你同佢在身邊GE話咁你同佢ge距離係0

如果你之後同佢拍拖GE話咁你同佢ge距離係0.2

如果你同佢拍拖拍得唔多OK GE話咁你同佢ge距離係3

如果你同佢分左手之後GE話咁你同佢ge距離係11(連一個唔識GE人都不如...)

當個距離愈來愈近...

你會愈來愈開心...

當個距離愈來愈遠...

你會傷心...

E個就係正常GE反應..

相反如果ED嘢唔係一步一步黎GE話...

當個距離愈來愈遠...

你唔會傷心...

 之後就可以引用一下天秤理論LA...

引用D咩?

自己GET下LA...(E個要自己代入一下LA...)

因為人人GE代入GE嘢都唔同...

(此定理不適合鍾意發展得快GE人...)

`~完~`

 

 

 




訪客留言 (返回 meme19 的日誌)


yuyujelly 於 2010-01-19 06:05 PM 發表:
...咁我冇野講lo
ok!?
 
p.s.仲打...信唔信我擲蕉......皮ar la
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 er...
咁就唔好講LA~~
P.S.唔信BO~~我打打打~~
 
Posted at 2010-01-19 09:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yuyujelly 於 2010-01-18 10:31 PM 發表:
p.s.嗰part係正話
定理嗰part係你叫我
唔好用正常的眼光
咁我用咗數學眼光去分析...唔得咩
 
p.s.都叫你唔好打我ga la
(反擊,左勾拳-----
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 er...
唔得bo~~
p.s.唔打你唔得,,,,'
(還擊:右勾拳~)
Posted at 2010-01-18 10:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Ricky0322 於 2010-01-18 07:54 PM 發表:
cm..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 THX~
Posted at 2010-01-18 10:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yuyujelly 於 2010-01-18 06:03 PM 發表:
佢個理論好易明la
好似一條公式咁
將d a,b,c,d
變成數字...
 
我係用緊數學去分析...
唔好打我
 
p.s.我發現...慈慈d maths有進步咗
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 係咩?
你講ING正話定反話先?
(我打~)
Posted at 2010-01-18 06:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



fullking 於 2010-01-18 05:25 PM 發表:
又到你搞埋d咁既野...
不過對於距離既計算...
比較難明
遲d再深入了解下
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 無計...
學你講...
ED理論係一時突發奇想而寫出黎GE...
你無打到...
E個只係我GE理論姐...
對你黎講唔一定岩GE...
你都可以打一篇GE...
Posted at 2010-01-18 05:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]