♥止澪。小喵'SBlOg ♥
←§止澪。小喵§→
←♥過去的殘念♥→
←♥現在的記憶♥→
←♥將來的回憶♥→
←I Am 止澪。小喵→
meme19
暱稱: ~蕉*糖~
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
LS2
2012-05-06
http://inews.mingpao...
2012-04-29
LS2
文章分類
全部 (486)
未分類 (285)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 486
留言總數: 1213
今日人氣: 5
累積人氣: 6473
站內搜尋
2010 年 2 月 18 日  星期四   晴天


2010-02-18 分類: 未分類

 

 

今日牙~~

都係無聊...

=口="

如此無聊的日子仲有好多日要過....

=口="

HELP ME...

E 個假期好悶=口="

今日牙...

一早又閃去牙麻屋企...

凍死XP

相信D天氣咁凍大家都就凍死LA...

X口X"

之後CALL牙大脾..

點知佢又未起身(汗")

之後CALL牙WING~

LALALA~

咁就一定通LA~~

點知...

牙WING話:囧牙...你把聲好似唔同左GE...

大脾之前都話:下...你把聲好似唔同左GE...

囧死我..

咩我今日把聲好頹咩咩咩咩咩咩XD

 同牙WING傾左一陣...

之後囧D搶住黎要同牙WING傾...

牙WING好受囧D歡迎...

=口="

之後打比大脾...

點知佢洗ING碗

=口="

...

終於要跑LA...

做助跑做到散曬...

囧D仲好好精神

跑跑下...

見到牙籤...?

=A="

牙籤好勁...

一跑跑左2000米...

(蕉:比起果D跑一陣就散左果D水瀨就好好LA)

之後比囧D囧我...

好LA...

死LA...

抽筋TIM...

X口X

散ING~~

=====================================================================

水急ぐ流れ、私はあなたのための電報を送りたいと思う。

==============================================(中)我好想打電話給你,向你訴說我的所有(28/5/11)

==========================

好了好了~

明天只有我一個...

T^T

囧D要去LALA隊XP

明天大家要小心喔~

某蕉會超頹咁CALL你地喔~~

我有你地GE電話GE人要小心~

==============================================




訪客留言 (返回 meme19 的日誌)


Bad_Girl520 於 2010-02-21 11:20 PM 發表:
 我頹~~~~~~~~~~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Ricky0322 於 2010-02-20 11:30 PM 發表:
cm...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Bad_Girl520 於 2010-02-19 11:11 PM 發表:
又係...[sad/.\]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 囧牙...
唔好咁頹LA...
Posted at 2010-02-20 10:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Bad_Girl520 於 2010-02-18 10:14 PM 發表:
囧D不嬲都好頹我xp
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 係GE~~不過囧D有一個更頹GE人~~
官官牙~~
Posted at 2010-02-18 10:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]