今日...
去左買衫....
牙妹買左2條黑色ge裙..
而我呢...
估唔估到我買左d咩呢?=-="
就係一條藍色ge連身裙....
係唔係估唔到呢?@_@"
不過我就幾鍾意e條裙ge~~~*
kaka~~@_@"
------------------------------------------------------------------------
本以為你係遲鈍,
但…
細心d諗下…
可能係這是你對我好的方法吧...
有時扮無知都好過直接的。
多謝你有時仲記得我。^u^
有時會理下我的感受,
多謝。
|