今日~
chem
畫畫~*
不過唔係好滿意就真....=_="
加油~~~~~
eng
er....悶la....
得1個字咋....
悶=_="
mat
er...d數有dd難la...
不過我身邊果d要+++++++油la!
chi
er....畫畫畫畫畫畫畫畫畫畫畫畫畫畫畫畫~*
好多都ok牙~~^u^
嘻~*
放學...
hea.....................................
偶遇.